заняття Школи педагогічної майстерності

2017-02-20

Бенчмаркінг (от англ. benchmark— початок відліку, еталонне порівняння, критерій). Бенчмаркінг має різні визначення. Класичним визначенням є слова засновника цього методу Роберта Кемпа: «Бенчмаркінг – це пошук найкращих методів, які приводять до покращення діяльності».

Бенчмаркінг в освіті слугує засобом віднаходження і використання найкращого досвіду, з метою вдосконалення тієї чи іншої системи освіти.

Саме за такою формою 20 лютого 2017 року було проведено заняття Школи педагогічної майстерності для педагогів міської станції юних техніків. Для проведення бенчмаркінгу обрали тему: «Особистісно-зорієнтоване навчання. «За» та «проти» ».

Основними критеріями дослідження та збору інформації про методику особистісно-зорієнтованого навчання стали:

ü сутність методики;

ü її ключові ознаки (у порівнянні з традиційним навчанням);

ü завдання, які постають перед педагогом при організації особистісно-зорієнтованого навчання.

Але найбільш цікавим був четвертий етап процесу бенчмаркінгу - аналіз показників та визначення можливостей для застосування. Педагоги провели дискусію «Особистісно-зорієнтоване навчання. Проблеми впровадження». Обговорювали думки «за» та «проти»; сперечалися з питання особливостей впровадження особистісно-зорієнтованого навчання у роботу позашкільного закладу; ділилися досвідом. Та зробили висновок:

Особистісно-зорієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно-зорієнтована педагогіка.

Які б не були труднощі впровадження особистісно-зорієнтованого навчання, саме воно в змозі вирішити проблеми, які зараз постають перед освітою. Воно створює умови, які перешкоджають виникненню педагогічного відчуження дитини, та, у разі необхідності, корегує особистісний розвиток кожного учня.

Завідуючий методичним відділом Калініна Л.Г.

Кiлькiсть переглядiв: 227

Коментарi