2017-04-24
Гра - одне із чудових явищ життя. У дитячі роки гра є провідним видом діяльності людини, через яку вона пізнає світ. За вмілого використання гра може стати незамінним помічником педагога. У грі дитина навчається долати труднощі, пізнає оточення, шукає вихід з того чи іншого становища.
Саме тому, 24 квітня 2017 року, педагоги міської станції юних техніків для заняття Школи педагогічної майстерності обрали тему «Гра як метод активного навчання».
Основний наголос у ході заняття був зроблений на практичній частині – методичних порадах з організації ігор.
Педагоги, об’єднавши у групи «експертів-практиків», мали змогу самі підготувати наочний роздатковий матеріал та випробувати особливості проведення дидактичних ігор.
«Ребуси» та «кросворди», «доміно» та «пазли», «паперові літаки» та «хрестики-нулики» - все це було «випробувано» та покладено в основу методичного конструктору гурткового заняття з використанням ігрових технологій.
Використання такого конструктору заняття дозволить керівнику швидко дібрати відповідно до етапу заняття метод, урізноманітнити форми роботи з дітьми, розвивити творчі здібності вихованців, закріпити їх пізнавальний інтерес.
Гра – найкоротший шлях впливу на дитину. Гра допоможе дітям встановити добрий клімат людських взаємин.
Тому не дивно, що гра, як основа життєдіяльності дітей, завжди займає та займатиме провідне місце у роботі позашкільного навчального закладу.
Завідуючий методичним відділом Калініна Л.Г.