Актуальність ідей В. О. Сухомлинського для Нової української школи

2018-09-25

У вересні цього року ювілей великого педагога В. О. Сухомлинського – 100-річчя від дня народження. Його ідеї, досвід надзвичайно актуальні для освіти ХХІ століття.

Компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований підходи в освіті, дитиноцентризм, прагнення психологічного забезпечення діяльності школи та роздуми про необхідність вмотивування роботи педагога й удосконалення шляхів його професійного зростання – це система роботи Нової української школи, що так тісно пов'язана з ідеями, які пропагував у своїй діяльності Василь Олександрович Сухомлинський.

Тому проведення вересневого, першого у цьому навчальному році заняття Школи педагогічної майстерності для педагогів міськСЮТ відбулося за темою «Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського – орієнтири Нової української школи».

Під час проведення заняття завідувач методичним відділом Калініна Л. Г. та методист Пучкова О. Д. звернули увагу педагогів на формулу Нової української школи. Керівникам гуртків було запропоновано сформувати ряд із висловлювань, цитат із праць Сухомлинського, що співзвучні з ключовими положеннями Концепції НУШ.

Ефективною, цікавою та конструктивною була групова робота учасників заходу, в результаті якої керівники гуртків поділились досвідом, проілюструвавши на власних прикладах запропоновані положення Концепції Нової української школи та ідеї В. О. Сухомлинського.

Партнерами у підготовці та проведенні заняття стала бібліотека-філіал №8 Централізованої бібліотеки для дорослих. С. М. Черніченко, завідувач бібліотеки, О. С. Шмань, бібліотекар організували виставку творів В. О. Сухомлинського, розповіли про маловідомі факти з його біографії, провели міні-квест за творами педагога.

Гурська І. М., директор міської станції юних техніків Миколаївської міської ради, підводячи підсумки роботи Школи педагогічної майстерності, наголосила на важливості вивчення спадщини великого педагога, актуальності використання досвіду В. О. Сухомлинського в умовах становлення Нової української школи.

У заході взяли участь 15 чоловік, які відзначили практичне значення запропонованих форм і методів роботи. Учасники спроектували на перспективу шляхи використання спадщини В. О. Сухомлинського в своїй педагогічній діяльності.

/Files/images/pedm_suomlinskiy/suh (2).jpg/Files/images/pedm_suomlinskiy/suh (3).jpg/Files/images/pedm_suomlinskiy/suh (4).JPG/Files/images/pedm_suomlinskiy/suh.JPG/Files/images/pedm_suomlinskiy/suh (1).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 267

Коментарi