2018-12-29
«Управляти – означає приводити до успіху інших»
Д.Карнегі
Сьогодні онлайн освіта не лише тренд, а й вимога часу. Отримувати потрібні й найактуальніші знання стало значно простіше: достатньо виділити як мінімум годину в день для участі у вебінарі чи перегляду лекції он-лайн курсу. Але не важко уявити, що така форма навчання передбачає й певні складнощі, зокрема для тих, хто має проблеми із самоорганізацією і зосередженістю. Окрім того, в процесі навчання може виникнути низка запитань, які вирішити самотужки інколи дуже складно навіть найзібранішим і найуважнішим. Тоді на допомогу приходять тьютори, ментори, коучі, едвайзери та фасилітатори.
27 грудня 2018 року педагоги міської станції юних техніків у рамках заняття Школи педагогічної майстерності були запрошені на «педагогічне ток-шоу». Тема обговорення – «Тьюторинг як форма роботи з вихованцями».
Для обговорення педагогам були запропоновані такі питання як «Чому тьюторство зараз в тренді?», «Якими компетенціями повинен досконало володіти тьютор?»
Висловлюючи свою думку, голосуючи за думки інших, наводячи приклади з власного досвіду роботи учасники «ток-шоу» сформулювали функції педагога із тьюторською компетентністю та відповіли на питання - чи можливо поєднати функції падагога та тьютора у роботі керівнка гуртка?
Якщо ми хочемо формувати освічене суспільство, необхідно виховувати особистостей, здатних до свідомого вибору власного життєвого шляху, відповідальних за себе, своїх близьких і суспільство, толерантних, ініціативних, зі стійкою громадянською позицією. Це можливо при застосуванні тьюторської педагогічної технології.