ЗАНЯТТЯ ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «Готовність до провайдингу інновацій як важлива професійна якість педагога»

2019-11-01

31 жовтня 2019 року педагоги міської станції юних техніків взяли участь у роботі Школи педагогічної майстерності. Тема зустрічі «Готовність до провайдингу інновацій як важлива професійна якість педагога».

Сучасне суспільство розвивається стрімко. Це викликає необхідність такої організації системи освіти і самого освітнього процесу, які могли б підготувати сьогоднішніх учнів до життя в швидко мінливих умовах. Традиційний педагог (монополіст в передачі необхідних знань) йде зі сцени. На зміну йому приходить педагог-дослідник, вихователь, консультант, керівник проектів, педагог з інноваційним стилем мислення, здатний до творчої і професійної діяльності.

Готовність до інноваційної педагогічної діяльності є важливою характеристикою педагога, умовою успішності його як фахівця.

Спікер зустрічі методист міськСЮТ Калініна Л.Г. запропонувала розглянути готовність педагогів до інновацій за допомогою технології SWOT-аналізу.

У категорії «Strengths» — сильні сторони, педагоги зробили наголос на тому, що впровадження інноваційних технологій дозволяє підвищити якість навчання і рівень підготовки вихованців. Перелічили інноваційні технології, методи і форми, які використовують на заняттях: інтегровані, дослідницькі заняття; проектні технології; інтерактивні методи організації супроводу освітнього процесу з використанням інформаційних технологій.

У категорії «Weaknesses» — слабкі сторони, присутні учасники зустрічі розподілили відомі бар'єри інноваційної діяльності на педагогічні та психологічні та підкреслили, що більшість з перерахованих психологічних бар'єрів лежить в площині емоційно-особистісної сфери педагога.

Аналізуючи «Opportunities» — можливості, були окреслені форми залучення педагогів до інноваційної діяльності та особисті якості, необхідні для сучасного «ефективного педагога».

В категорії аналізу «Threats» — загрози, педагоги вказали на соціальні перешкоди інноваційної діяльності у позашкіллі.

Підводячи підсумки SWOT-аналізу впровадження інновацій, педагоги наголосили, що головним вектором інноваційного підходу до навчання є особистісно-орієнтована взаємодія педагога та вихованців; будь-які нововведення повинні відповідати вимогам сучасного суспільства та інформаційних технологій; знання про свій рівень сформованості готовності до провайдингу педагогічних інновацій надасть змогу педагогу спланувати шлях власного саморозвитку.

/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_110257.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_102553.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_104301.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_102541.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_111420.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_111850.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_111902.jpg/Files/images/shpm_jovten_2019/20191031_112715.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi