Школа педагогічної майстерності в листопаді 2019 р.

2019-11-22

21 листопада 2019 року практичним психологом міської станції юних техніків для керівників гуртків, методистів, завідувачів відділів було проведено Школу педагогічної майстерності яка складалась з двох частин.

І «Кібербулінг. Безпека в інтернеті – роль батьків та вчителів» (форма проведення – виступ з подальшою дискусією із зазначеної теми; розповсюджено буклети: «Проблема кібербулінгу і його типи», «Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації».

ІІ «Діти з особливими освітніми потребами у навчальних закладах» (форма проведення - доповідь з демонстрацією відеоматеріалів, перегляд відеоролику «Що таке ІРЦ?», обговорення.

1. Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн, розумне пристосування.

2. Зарахування дітей з особливими освітніми потребами у позашкільний навчальний заклад.

3. Що треба знати про інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)?

4. Особливості організації навчання для дітей з особливими освітніми потребами.

Тематика Школи педагогічної майстерності виявила чималий інтерес серед керівників гуртків, що підтвердилось живою дискусією та обговоренням з питань профілактики та протидії кібербулінгу та булінгу, а також питань щодо інклюзивного навчання у позашкіллі.

Школу педагогічної майстерності проводила практичний психолог станції юних техніків Колесова Марина Валеріївна.

/Files/images/shmp_1119/мв4.jpg/Files/images/shmp_1119/мв.jpg/Files/images/shmp_1119/мв1.jpg/Files/images/shmp_1119/мв3.jpg/Files/images/shmp_1119/мв2.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi