2019-11-22
21 листопада 2019 року практичним психологом міської станції юних техніків для керівників гуртків, методистів, завідувачів відділів було проведено Школу педагогічної майстерності яка складалась з двох частин.
І «Кібербулінг. Безпека в інтернеті – роль батьків та вчителів» (форма проведення – виступ з подальшою дискусією із зазначеної теми; розповсюджено буклети: «Проблема кібербулінгу і його типи», «Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації».
ІІ «Діти з особливими освітніми потребами у навчальних закладах» (форма проведення - доповідь з демонстрацією відеоматеріалів, перегляд відеоролику «Що таке ІРЦ?», обговорення.
1. Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн, розумне пристосування.
2. Зарахування дітей з особливими освітніми потребами у позашкільний навчальний заклад.
3. Що треба знати про інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)?
4. Особливості організації навчання для дітей з особливими освітніми потребами.
Тематика Школи педагогічної майстерності виявила чималий інтерес серед керівників гуртків, що підтвердилось живою дискусією та обговоренням з питань профілактики та протидії кібербулінгу та булінгу, а також питань щодо інклюзивного навчання у позашкіллі.
Школу педагогічної майстерності проводила практичний психолог станції юних техніків Колесова Марина Валеріївна.